Bowling och på stan!

Hello!
Idag var jag på stan med Ida, Anna klara, Josefine! Vi flummade ju såklart:) Det är ju en viktig händelse:) Sen så fikade jag och Anna klara:) (Också en viktig händelse) När vi fikade på Mumma så satt jag och Ida med våra mobiler:D Vi hade ju lixom typ roligast! Hihihi! Jag skulle kolla i hennes bilder och då kom det upp en (*host*) BILD som var liiite privat:D Men...men...sedan så var vi på Kapphal, Åkes, Lindex och massa mera:D Det var kul på mumma för då knackade vi på fönstret till en gubbe o gömmde oss:D Sen var det på hemvägen oxå ja....
Åhhmm...:D:D Jag och Klara startade vårt nya CD-bolag med låten Kom- Timoteij och den var ju bara bäst !Hahahha:D Vi typ sjungde as konstigt med våra röster hela vägen hem!:DGissa hur alla folk kolla på oss:D:D Om ni vill ha bevis kan ni kolla i Klaras blogg:D:D Sedan var det bowling med Dennis, Martin och mamma! Jag kom 3:a:DHhihi! Och efter bowlingen åt vi på kingfisher:DMums vad gott!Jag tog Chiken nuggets med ketchup och pommes frittes:D Nu är vi hos Martin och jag chattar med Ida<3:DYeah ! Jag gjorde 1 strike!
Hihi min egenmålade bild i photoshop! Tycks?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker att hästen var väldig fin för att vara ritad på photoshop. Plus så vill jag bara tilläga att jag och jossan åt glass på stan, det var gott men många typ tittade på oss. / Ida

2010-03-12 @ 22:28:55
URL: http://www.1997.devote.se
Postat av: Anna Klara

Du kan få lägga in videon om du vill, sök på annaklara.devote.se-sjunger "Kom" på youtube så kommer den fram:). Shit har du målat hästen själv?Den var jättefin:). Hihi, bra att du kom 3:a på bowlingen:) Kram!<3

2010-03-13 @ 09:09:30
URL: http://annaklara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0