Sportlovet slut =(

Hej på dej!

Nu är sportlovet tyvärr slut, och jag hatar att det är så. Man fick lixom sova ut och inte jobba i matteboken och så. Men nu så kan man inte det längre. (snyft) :*(  Det enda jag älskar och längtar till är tunaholm! Då kvittar det om det är lo eller inte :D
Men vem ska jag välja??   Hjälp mej! Man kan inte lita på alla i våran klass! Jag vet en/några personer i våran klass som snackar skit hela tiden!  Så därför kanske jag inte väljer nån i våran klass!!!!:@
Skärp er lite! Nu när ni läser detta tänker ni säkert:?:?: Hon e ju helt störd, hon har också snackat skit o blablabla!!!!
Visst jag erkänner! Klart alla snackar skit nån gång i livet! Men nu är vi så pass stora att vi inte ska det! Det är bara så negativt och barnsligt! Fatta! Jag hatar er som snackar skit! Fatta det! Jag har slutat med det för länge sen! Sluta göra det om ni/du gör det!!!!!!!!!!♦/Hälsningar Ellen på whelshcob! LOVE YOU ALL!Haha sommar:)Längtar!

Kommentarer
Postat av: lollo<3

söt du är på alla bilder!

sommar vem längtar inte:D

2010-02-23 @ 19:59:00
Postat av: Karro<33 Ditt största fan!!

Hej Ellen.

Jag är ett stort fan av din blogg!! Älskar dig sååååå mycket du är så cool!!

Men jag holler med dig om detdär med att snacka skit och så. Barnsliga barn!!! Men kan inte du skriva den personen du vet så den fattar att den är dum i huvuudet och sååå barnslig!!!?? Skulle vara så nöjd då. Men om du inet vill det så fattar jag men då kanske du kan skriva det till mig på något sätt. Snälla!!!

Kramar Karro<333(ditt största fan)

2010-02-24 @ 19:31:51
URL: http://har ingen
Postat av: Karro<33 Ditt största fan!!

Hej Ellen!!

Jag igen!! Men svara gärna så jag vet att du har sett den förra komentaren<33

Men jag är 12år och går i sexan och tycker INTE att det ska bli kul att bärja på högstadiet. Jag bara undrar. Jag är mobbad i min skola och ingen hjälper mig, ingen stöttar mig och inen finns tilhands för mig. KAn du kanske ge ett tips på din blogg till mobbade som t.ex. jag, lila Karro. Och dissa alla domdär mobbarna för det är verkligen inte trevligt att bli kallad ful och att man är en hora och pervers och andra snusksaker. Plus att det går rykten om mi gsom INTE är snna. Gör det är du snäll:* Ta mig som förslag!!! (om du vill). Öm.. och vill verkligen veta vem det är som pratar skit.

Kramar Karro<33(ditt största fan)

2010-02-24 @ 19:40:33
URL: http:// har inge(heter inte så)
Postat av: Karro<33 Ditt största fan!!

Hej Ellen!!

Jag blev precis medlem på stallet.se. JAg heter Kkaarroo. Hoppas du är medlem om du är det bli vän med mig. Men om du inte är medlem så bli det för det skulle passa dig du är såååååååååååååååååå cool, söt, snygg och helt enkelt bara bäst.

Kramar Karro<33

2010-02-24 @ 19:51:45
URL: http://har ingen(heter inte så)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0